Biar Zahirah buat aksi mesra dengan lelaki, netizen gelar Aiman Hakim dayus

Biar Zahirah buat aksi mesra dengan lelaki, netizen gelar Aiman Hakim dayus

Biar Zahirah buat aksi mesra dengan lelaki, netizen gelar Aiman Hakim dayus. Siapa je tak kenal dengan pelakon Aiman Hakim Ridza yang lakonannya sentiasa terpampang di kaca TV suatu ketika dulu sehinggalah kini.

Baru-baru ini, Aiman mengakui yang dia tidak kisah apabila isterinya, Zahirah MacWilson berlakon babak mesra bersama aktor lelaki lain.

Bukan tu jer, pelakon itu juga mengatakan yang dia tidak cemburu kerana beranggapan apa yang dilakukan Zahirah itu adalah ‘seni’ ketika penggambaran.

Kenyataan yang dibuat Aiman itu walaubagaimanapun tidak dipersetujui rata-rata netizen. Siap ada yang kata dia dayus. Pergh! Biar betul korang ni?

Korang cemburu tak kalau pasangan korang sweet-sweet macam tu?

Biar Zahirah buat aksi mesra dengan lelaki, netizen gelar Aiman Hakim dayus

BACA:

“Muka dah macam Zahirah Macwilson”, anak gadis Vanidah Imran jadi perhatian

Dayuskah seorang suami yang ‘Unboxing’ isteri? Ini jawapan padu Ustazah Asma’

Budak lelaki dibuat seperti ‘hamba’, pelanggan hanya tengok sambil cekak pinggang

CATEGORIES