Gadis ‘begitu shulit Raihan’ buat hal lagi, kali ini lagu baru pula

Gadis begitu shulit Raihan buat hal lagi kali ini lagu baru pula

Gadis ‘begitu shulit Raihan’ buat hal lagi, kali ini lagu baru pula. Lagu Begitu Syulit Lupakan Reyhan menjadi sangat popular di aplikasi Tiktok beberapa bulan lalu. Penampilan gadis yang dilihat unik dengan suara dan lirik diubah menjadikan lagu ini satu fenomena luar biasa sekali.

Namun begitu, lepas fenomena ‘Begitu Syulit’ gadis ini tampil dengan lagu kedua. Untuk info gadis unik ini dikenali dengan nama Intan Lembata.

Perkongsian video mengenai lagu kedua dari Intan Lembata ini telah meraih belasan juta tontonan sekaligus membuatkan namanya kembali menjadi perhatian ramai.

Berikut adalah perkongsian lagu lepas fenomena ‘Begitu Syulit’ gadis ini tampil dengan lagu kedua yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama Intan Lembata 2:

@intanlembata2album kedua💙

♬ Kini Ecko Pergi Meninggalkanku – Ecko Show

Gadis'begitu shulit Raihan' buat hal lagi, kali ini lagu baru pula

Kedengaran seakan liriknya adalah sambungan dari lagu Begitu Syulit. Namun begitu lagu ini diberi nafas baru dengan adanya bahagian rap oleh seorang lelaki.

Malah selain Reyhan, kekasih imaginasi Intan Lembata, ada nama baru iaitu Ecko turut dimuatkan dalam lirik lagu tersebut. Rentak melodi lagu ini juga boleh tahan rancak!

Di ruangan komen, rata-rata warganet terhibur mendengarkan lagu ini. Selain itu ada juga yang tak sangka lagu ini dinyanyikan oleh penyanyi sama lagu Begitu Syulit. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian video ini:

“Hahaha geng Ratu ni”

“Lagu dah okeyy tapi kenapa ada begitu syulit lupakan rehannnn”

“Adui ini yang nyanyi lagu Begitu Syulit”

BACA:

Catat sejarah, bayi ini lahir dari embrio beku yang disimpan selama 30 tahun

Aeril Zafrel dedah masalah kulit kepalanya sebab warnakan rambut, “dah serik!”

Marissa Dania dan Aazief Khalid kena ‘kenen’ dengan mak ayah masing-masing?

CATEGORIES