Kompaun pun backdated?

Kompaun pun backdated?

Dulu dulu yang aku pernah dengar, Cek Backdated… lepas tu ada surat Back dated.. hari ni first time dengar Kompaun Back dated.. lagi heran tuan dia sendiri tak tahu yang dia dah pernah kena Kompaun..

Semalam wartawan tanya , KP KKM pun tak pasti..dia kata KKM akan adakan siasatan.. Menteri kata KKM akan keluar kenyataan.. hari ni 22 Ogos keluar kenyataan, rupanya dah kena saman 7 Ogos.. tuan badan pun baru tahu hari ni..

Itulah hebatnya Kerajaan tebuk atap.. Nak tahu kenapa depa perlu awalkan tarikh saman atau Kompaun ? Sebab pada 13 Ogos Ismail Sabri umumkan..lepas ni dah takda dah kes yang atas budi bicara.. langgar jer kuarantin..Semua kes Kuarantin akan wajib dibawa ke Mahkamah..tidak ada lagi budi bicara..

http://www.astroawani.com/…/ingkar-perintah-kuarantin-tiada…

Oleh kerana takut nak ke Mahkamah.. Kompaun itu perlu diletakkan tarikh sebelum pengumuman Ismail Sabri.. tu sebab Takiri diam selama ni.. sebab depa tengah siapkan skrip.. depa cuba tutup bohong dengan bohong… inilah kerajaan Melayu Islam.. berpakat untuk bohong..boleh jadi Bohong Syariee….

Aku simpati dengan Dr Noor Hisham.. nama dia dan KKM diburukkan oleh kerja jahat orang lain..Ini kalau bawa ke Mahkamah..Sure kantoi.. dah pasti Hakim minta bukti surat kena Kompaun pada 7 ogos.. jadi baik berlakon tipu walaun pulangkan gaji 4 bulan..

Jadi para walaun cuba backup Takiri dengan bawa riwayat kelasi Kapal apa benda tu.. tu pun bacdated.. Kes 22 julai sebelum pengumuman Ismail Sabri pada 13 Ogos…

Jangan jangan, Masa depa ke Istana Negara, depa bawa surat Sokongan/akuan sumpah mengadap YDP Agong pun..ada surat Sokongan Backdated.. kata 130 sokongan, rupanya dalam parlimen 111 kerusi jer.. itu pun pasal dah dapat Kuasa..dah beragih jawatan masing2..

Sumber :