Nabil dan Kak Lina nyanyi opera cina depan muka Hazrul buat netizen berdekah, “selamba dia tahan gelak”

Nabil dan Kak Lina nyanyi opera cina depan muka Hazrul buat netizen berdekah, “selamba dia tahan gelak”

Nabil dan Kak Lina nyanyi opera cina depan muka Hazrul buat netizen berdekah, “selamba dia tahan gelak”. Menerusi halaman tiktok, tular video Kak Lina Pompom dan Nabil berchoir semasa Hazrul membuat persembahan nyanyian membuatkan netizen berdekah.

Hal ini kerana, reaksi spontan mereka untuk berchoir itu membuatkan netizen geli hati dan tidak dapat menahan ketawa.

Rata-rata netizen memuji Nabil dan Kak Lina yang dalam melawak, mereka membantu Hazrul sebagai penyanyi latar.

Tambahan lagi, mereka kagum dengan sikap Hazrul yang masih profesional untuk menyanyi walaupun Nabil dan Kak Lina sedang melawak.

Jom Tengok Apa Kata Netizen

Nabil dan Kak Lina nyanyi opera cina depan muka Hazrul buat netizen berdekah, "selamba dia tahan gelak"

@sill._uuuu:Sedap headvoice kak lina haha

@🎭joekifle🎭:btul² depa membantu sambil melawakkkkkk….sempoiii hbissss

@mox:mcm mna die bole tahan gelak si hazrul ni

@MAKANISM:Boleh Plak Si Hazrul tahan gelak. Kalu aku dh berdekah hahahaha

@naiem:Wei best do bunyi opera voice kak Lina last ii Tu

@nurmaaa:boleh pulak bincang kt belakang nak buat koir

@zan1207:klu aku jd hazrul dah kembang kuncup hidung tahan gelak atas tu

@azfarlia:peserta pling winnnn….siap ada koir yg bntu.Serius part ni tahap mengilai ketawa 1 umah.Idea x putus² , gila x gelak.

@user597003:cmne hairul nizam tu boleh tahan gelak ea??semuaa org gelak..dia boleh steady nyanyi lagi

Berdekah min tengok Nabil dan Kak lina ni. Memang betul-betul masuk air. Satu lagi min memang tabik dekat Hazrul sebab steady je tak gelak. Kalau min tu mesti sampai berguling ketawa.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Zack (@lawak_laah)

BACA:

Wanita mengaku letupkan bom di Istanbul

“Tengku Zafrul mungkin ada duit, tetapi Dr Dzulkefly tetap di hati kami”- pengundi Kuala Selangor

CCTV rakam gadis tergolek jatuh sebab jalan licin di stesen minyak

CATEGORIES