Syed Saddiq jauh lebih bermaruah dari geng pengkhianat

Syed Saddiq jauh lebih bermaruah dari geng pengkhianat

Aku biar pun dulu selalu kritik Syed Saddiq. aku faham,dia masih muda. Tapi bila berlaku langkah Sheraton. Aku puji tindakannya mempertahankan prinsip dan amanah mandat rakyat. Soal dia Pro Tun itu soal kedua.

Cuma fitnah dan gambar yang bertebaran melibatkan Syed Saddiq. Aku sangat bersimpati dengan dia. Soal serangan politik peribadi dan Politik kotor kembali menghiasi Politik Malaysia. maklumlah,kita faham,Bersatu akan menghadapi pemilihan..

Bila cerita soal orang Gaji. Teringat aku apa yang aku tulis tentang kes orang gaji melibatkan adun DAP di Perak.Tapi benda mcm ni susah aku nak khabarkkan dengan terus terang.

Orang yang faham Politik jahat.Kotor yang pernah jadi alat, Sejak Tun Jadi PM tahun 1998 akan faham lah..Tu sebab Tok Guru Nik Aziz cukup benci kepada UMNO dan watak yg merangka konspirasi tahun 1998 hari ini masih kekal dan katanya jadi Menteri.Tapi nak buat mcm mana, Ini kerajaan yg diimpikan Mufti dibelah utara.

Apapun aku doakan supaya Syed Saddiq tabah atau rebah dengan ugutan dan permainan politik kotor yang berulang.Ds anwar telah melaluinya.Sudah pasti ada Ulama akan menghalalkannya segala politik kotor ini demi tujuan-tujuan kuasa Politik dan slogan mereka.asal bukan DAP..

Sumber :