Telatah permaisuri dilihat ‘buli’ anaknya buat penonton berdekah ketawa

Telatah permaisuri dilihat buli anaknya buat penonton berdekah ketawa

Telatah permaisuri dilihat ‘buli’ anaknya buat penonton berdekah ketawa. Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Binti Almarhum AlMutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj.

Baginda merupakan Puteri yang ketiga kepada Duli Yang Maha Mulia Baginda Sultan Iskandar Al-Haj Ibni Al-Marhum Sultan Ismail, Sultan Johor.

Tular di laman sosial TikTok satu video pemaisuri yang menyakat dua anakanda baginda di sebuah majlis. Video tersebut telah menjadi perhatian orang ramai.

@bellapetocks_ PART 1 : Telatah Raha Pemaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah bersama anakanda beliau Nak tahu apa yang terjadi? ❤️ #Pemaisuri Agong #pahangroyalfamily ♬ original sound – bellapetocks

Panggil Anak Naik Pentas

Telatah permaisuri dilihat'buli' anaknya buat penonton berdekah ketawa

Menerusi video yang telah dimuat naik oleh @bellapetocks_ , terlihat Baginda Permaisuri berada di atas pentas sedang memanggil kedua anakanda baginda untuk naik ke pentas. Namun dua putera itu saling tunjuk menunjuk antara satu sama lain untuk dipilih dan pada akhirnya, kedua-dua naik ke pentas.

“Mak Buli Anak”
Menjengah ke ruangan komen video tersebut, ramai yang memuji permaisuri sporting dengan anakanda baginda. Bukan itu sahaja, ada juga yang mengatakan pemaisuri ini seorang yang berkeperibadian rendah diri dan berjiwa rakyat.

Sporting sungguh Tengku Permaisuri bersama anakanda baginda🥰

PROUD OF THEM, SANGATT HUMBLE BRJIWA RAKYAT, SEMOGA ALLAH SWT SENTIASA MERAHMATI MEREKA…AAMIIN YRA

Mak buli anak😅😅😅

BACA:

Kamal Adli buat hashtag ‘tiada rezeki’ sambil minta doa untuk Uqasha jadi persoalan

MK dipuji pakai kopiah atas pentas, peminat suruh jangan tanggal

Pengantin dedah penipuan besar jurugambarnya, siap tunjuk bukti

CATEGORIES